Якщо не хочете зіпсувати відпочинок на морі, обійдіть компанію Busfor стороною – журналістка

22


















Якщо не хочете зіпсувати відпочинок на морі, або зруйнувати собі поїздку в країну Західної Європи, яку ви так довго планували, у жодному випадку не зв’язку язуйтеся з таким посередником автобусного перевезення як Busfor.

Важко описати всі ті митарства, які (як потім виявилося, досить часто доводитися долати пасажирам-невдахам, які звернулися до Busfor) на вас чекають згодом. Все почалося з того, що малі нещастя замовити квитки на Бургас через Busfor. Замовили в режимі онлайн, викупили

Здавалося б, все гаразд. Почали збиратися в дорогу. Однак наступного ранку нам подзвонили з Busfor і сказали, що у перевізника немає місць. На абсолютно справедливе запитання, як же вони дали добро на резервацію і викуп квитків сказали, що перевізник сякий-такий, а гроші за квитки повернути через тиждень. Виходу на адміністрацію немає. Встановити справедливість ні з ким. Все віртуальне.

Після тривалих і стресових телефонних перговорів з операторами нам все ж таки перевели гроші на картку у тій самий день. “Ні, – сказали ми, – через онлайн небезпечно – купимо квітки (тепер вже через три дні – раніше в тому напрямку не було автобусів) прямо в касі центрального Автовокзалу. Так і нікого, купили там. Ну що б, здавалося, ще може трапитися. Аж там не було

Коли ми, нічого не підозрюючи, приїхали до свого автобуса о 7-й годині ранку Бургас – Київ, водій не знайшов наших прізвищ у списку пасажирів. Квітки є – а в списку немає. І від сюрприз (нам його показавши водій) – в самому куточку квитків маленькими літерами – Busfor. Не роздивилися

Іншого виходу не було, як звертатися в касу Автовокзалу. Коли водій автобуса, перейнявшись нашим розпачем, подзвонив у Busfor, йому відповіли, що фірма не співпрацює з касамі Автовокзалу. У касі Автовокзалу, коли ми передали цю заяву від Busfor, була страшенно здивована

Дякувати касирці, вона, як-то кажуть, сіла на телефон і таки дістала цього клятого посередника – нам повернули через касу гроші в тій самий день. Якби не бойова касирка, то ходити нам і ходити… Звісно, ні першого ні іншого разу ніхто не вибачився. Про жодні компенсації, як би це було в якійсь іншій країні, зовсім не йдеться.

Судитися в нашій країні з крупною компанією жодних грошей не вистачить, та й гарантій встановлення справедливості – жодних.

Касирка була сердита: “Я не знаю, навіщо моя напарниця продала вам цей Busfor. Смороду часто підводять людей».

Може, саме тому назву фірми написано в куточку квітка, маленькими літерами, а дивишся, як правило, на «все, що вгорі».

Отож – якщо фірма настільки непорядна стосовного своїх клієнтів, якщо так багато випадків кідалова, може, все-таки пора навести лад, об’єднання єднатися всім потерпілим і перекрити кисень такій, м яко кажучи, непорядній фірмі, аби потім не махати автобусу рукою і не руйнувати довгожданні відпустки

За нас ніхто цього не зробить. Одному вистояти проти цієї системи непросто – підгребе під себе. А разом нас багато – нас не подолати, чи не так?

Дозволю собі спробувати усміхнутися після усіх цих стресів, що впали на мою голову, здавалося б, нізвідки. Додам, що наступний рейс у потрібному для нас напрямку аж через 10 днів – за тієї годину у всіх компаній з перевезення розкуплено квітки. Зарезервували квітки в «Корсарі». Однак тривога не полишає – обпікшись молоком і на воду дмухатимеш.

Червень змарновано. Всі плани на літо звалилися, як замок з піску. Годі говорити про настрій

Ну що я маю зробити в першу чергу в цій ситуації? Попередити всіх потенційних клієнтів – обійдіть Busfor стороною, позаяк життя не легка річ і стресів усім нам не бракує.

Як виявилося, на жаль, лише згодом, я далеко не одна така.

«>

Источник

Оставить комментарий