Як написати продає оголошення

4

Дошки оголошень «засмічені» тоннами інформації. Тисячі людей намагаються скористатися зручними платформами, щоб щось продати чи купити. Ви теж наважуєтеся використовувати таку можливість, пишете оголошення, намагаєтеся, а воно не знаходить відгуку. Знайома проблема? Не поспішайте лаяти платформу для оголошень. Можливо, не все в порядку з вашим текстом.

Уявіть, що ви хочете придбати авто. Ви перегортаєте оголошення сторінку за сторінкою, чіпляючись очима за кричущі заголовки і слова-маркери, які б прив’язали ваші очі до потрібної вам речі. Боротьбу за вас виграє той продавець, який зуміє зачепити вашу увагу і не втратити його, відповідаючи в тексті оголошення на усі ваші запити.

Коли ви хочете що-небудь продати, вам потрібно пам’ятати про це і навчитися складати своє оголошення так, щоб воно теж чіпляло і приковувало увагу потенційного покупця.

Ідеального продажного оголошення, звичайно, не існує, але деякі правила, які допоможуть вам подати оголошення і досягти мети, необхідно знати.

Заголовок

Запам’ятайте: у вас є всього максимум 3 секунди, щоб захопити увагу потенційного клієнта. Тому ваш заголовок повинен бути максимально конкретним. Відмовтеся від зайвих емоційних слів на кшталт «неймовірна акція», «покупка століття» тощо. Читач не зрозуміє, що саме ви хочете йому запропонувати, і просто пройде далі — туди, де все ясно і зрозуміло.

Але й надмірна лаконічність – ворог продажного оголошення. «Продам б/у авто» — цього тексту, наприклад, явно недостатньо, щоб читач зупинився на вашому оголошенні. Конкретизуйте свій товар, вказавши ті переваги, яких потребує потенційний клієнт. Наприклад, якщо ви хочете зацікавити бюджетного покупця, уточніть у заголовку, що машина продається за низькою ціною. Якщо ж ви шукайте того, кому потрібен автомобіль у відмінному стані, відзначте це. Тобто чітко сформулюйте свій запит на покупця – на кого націлений ваш товар, і звертайтеся саме до нього.

Ключові слова

Ключові слова — це як раз і є ті слова-маркери, про які ми вам розповідали вище. Слова, які шукає ваш потенційний покупець в довгому списку самих різних оголошень. Саме ці слова він набирає в пошуковому рядку, щоб знайти те, що йому потрібно купити. Наприклад, ваш потенційний клієнт набере «оренда квартир», якщо йому потрібно зняти житло, або слово «вакансії», якщо він шукає роботу. А раз так, значить, ви обов’язково повинні включити ці слова у свій текст, якщо ви хочете продати.

Головне, цих слів не повинно бути занадто багато, інакше текст вийде заспамленный і нечитабельний, що також не піде вам на користь.

Принцип піраміди

При складанні продає оголошення – не важливо, чи хочете ви швидко продати авто, знайти роботу або, навпаки, розмістити вакансію, — важливо дотримуватися принципу піраміди. Він означає, що найважливіше про ваш товар або послугу ви повинні повідомити одразу, що на самому початку оголошення. Ваш покупець (клієнт) повинен відразу зрозуміти, наскільки його запит відповідає вашій пропозиції, і на це у вас є не більше 3 секунд.

Якщо вам вдасться його зацікавити, потім, вже не поспішаючи, читач шукатиме більше подробиць про те, що ви йому пропонуєте. Тому не забудьте скористатися і розповісти все найважливіше про свою пропозицію. У читача не повинно залишатися багато питань після прочитання вашого оголошення.

Грамотність

Велика кількість орфографічних помилок відштовхує читача, викликає роздратування, а це не ті почуття, які вам потрібно розбудити, щоб ваше оголошення спрацювало.

Тому не полінуйтеся перевірити текст свого повідомлення через сервіси перевірки орфографії і пунктуації. Їх дуже багато. Найбільш зручні та популярні, мабуть, ось ці:

Ще кілька корисних порад

Постарайтеся скласти текст оголошення самі, не запозичуючи шматки з аналогічних по темі чужих текстів. Унікальність вашого оголошення повинна бути не нижче 90%, щоб його підхоплювали пошукові системи.

Не лийте воду». Емоційні фрази, нагромадження ввідних конструкцій (хотілося б відзначити, важливо сказати, також, втім, чудово, чудово, чудово і т. д.) заважають сприйняттю тексту і точно не ведуть до продажу.

Не починайте текст з призову купити. Це бажання повинно виникнути у читача в результаті збігу з його запитами. Напишіть краще, якісь свої особисті проблеми людина може вирішити за допомогою вашої пропозиції. Наприклад, «якщо вам потрібна недорога квартира в центрі міста, наша пропозиція – для вас» або «недорогий б/у автомобіль — хороше рішення для початківця водія», або «ви хочете купити собаку, але боїтеся, що в її квартирі містити незручно? Щеня спанієля – відмінний варіант для квартири» і т. д.

Структуруйте текст, розбивайте його на абзаци і виділяйте графічно головне в змісті списками, стовпцями та ін. Це допомагає сприймати інформацію.

Будьте послідовні у викладі (пам’ятаєте принцип піраміди – від головного до другорядного) і корисні. І ваше оголошення обов’язково принесе результат.

Читайте також: Дошки оголошень. Як виділити оголошення на загальному тлі

Оставить комментарий