«Я не патріот»: у Києві бариста відмовився обслуговувати іноземців українською мовою

0














У Києві бариста мережі кав’ярень Aroma Kava Євген відмовився обслуговувати групу клієнтів-іноземців українською мовою.

Про цей випадок на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав музикант Євген Висоцький.

Він зазначив, що іноземні клієнти дуже старалися зробити замовлення саме українською мовою.

У відповідь на це бариста обслуговував російською.

«Клієнти робили замовлення саме українською, робили це напрочуд старанно. Але почувши відповідь російською, зніяковіли… Їм на допомогу прийшла їхня перекладачка, вона обурено запитала в бармена, мовляв, невже має перекладати своїм підопічним із російської на українську?» – написав Висоцький.

А коли один із клієнтів запитав у бариста вже англійською, чому той не обслуговує державною мовою, почув таке: «Потому что я не патриот. Не собираюсь говорить на неудобном мне языке».

«Це був мій другий візит у цей заклад (як і в мережу загалом), і відтепер він уже останній. Ще під час першого візиту я відчув на собі демонстративне ігнорування персоналом української мови в обслуговуванні клієнтів. Про замовчуване «Добрий день» я вже і не говорю», –  написав Висоцький.

Музикант зазначив, що скаргу вже написав і навіть зв’язався з клієнтською підтримкою мережі кав’ярень.

«На тому кінці дроту мені повідомили, що це вже не перший випадок, запевнили, що за хамство ця особа буде покарана: «Мы не можем его заставить быть патриотом и говорить по-укрАински», «Мы не можем его научить укрАинскому», – написав Висоцький.

Источник

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий