Росіяни роками будували в США мережу фальшивих місцевих ЗМІ в соцмедіа

4


















Американці довіряють місцевім ЗМІ і росіяни намагались скористатись з цього.

Нові деталі американського слідства стосовно російського втручання до виборів у США 2016 року свідчать, що оперативники російського «Агентства досліджень інтернету» IRA в Санкт-Петербурзі не лише видавало себе в соціальних мережах за американців, або поширювали несправжні новини.

Оперативники в сфері ЗМІ, які працювали на Агентство видавали себе за місцеві ЗМІ, наголошує видання.

NPR отримав інформацію про 48 акаунтів у Twitter, які діяли під поглядом місцевих новинних агентств, наприклад: @ElPasoTopNews, @MilwaukeeVoice, @CamdenCityNews and @Seattle_Post.

«Істотна кількість цих акаунтів видавала себе за місцеві новинні сайти, — говорити Брет Шейфер, аналітик з питань соціальних медіа Alliance for Securing Democracy – організації, яка відслідковує діяльність із впливу Росії і яка вперше помітила цей тренд.

IRA, наприклад, створив акаунт, який мав вигляд місцевої газети Чикаго Chicago Daily News. Ця газета не працювала з 1987 року.

Цей акаунт пов’язаність язаний з IRA було створен в явились в місті у 2014 року і роками вони розміщали лише місцеві новини, створивши аудиторію у 19 000 послідовників на липень 2016 року.

Ці акаунти, очевидно, не поширювали дезінформацію. Насправді, вони поширювали справжні місцеві новини, збільшували читацьку аудиторію, завойовуючи довіру з невідомою метою.

«Вони їх витворили з певною метою. Якщо вони в будь-який час хотіли б розморозити свою мережу тих, хто працював під поглядом місцевих американських новин, вони могли б дійсно вплинути на ті, як висвітлюється та чи інша новина», — сказавши Шейфер NPR.

Нові дані свідчать, що росіяни розбудовували мережу для довгострокового впливу на США.

«Росіяни грають у довгу гру. Вони розбудували присутність у соціальних мережах. Вони витворили фіктивних користувачів та фіктивні організації, які певний час завойовують довіру читачів», — наголошує конгресмен Адам Шифф.

Також, згідно до опитування, проведеного Pew Research в 2016 році, 82 відсотки американцям «дещо», або «сильно» довіряють місцевім новинам.

«Якщо Ви хочете поширити неправдиву інформацію, але вони хочуть, щоб люди в це повірили, створення неправдивих джерел новин є ефективним, тому що люди довіряють місцевім новинам, навіть якщо такого видання вони раніше не бачили», — наголошує Тому Розенстіл, виконавчий директор the American Press Institute.

«>

14.07.2018
12:04
Источник

Оставить комментарий