Нас знову ділять: українські «бляхи» — не українські «бляхи». Повірте, від цього виграють тільки ті, котрих ви палко ненавидите, — Парасюк

0














Сьогодні в Україні гостро стоїть питання автомобілів на іноземній реєстрації!

Відразу хочу відповісти всім, хто критикує власників таких автомобілів: ці люди не від хорошого життя купили цей транспорт. Я думаю, вони не є фанатами іноземних номерних знаків або любителями стояти в черзі на кордоні. Вони обрали те, що можуть собі дозволити. І серед всіх цих людей ви побачите себе в той чи інший період часу.

За всю історію України автомобільна галузь монополізувалась і обмежувався доступ до ринків. Через корупційний лобізм у ВР були прийняті норми, які нас всіх поставили в чергу до одного продавця з одним продуктом. Для прикладу, в Україні існують екологічні стандарти для вживаних автомобілів, а в цілому світі ці стандарти розповсюджуються тільки на нові автомобілі. З нас сміються, а ми далі обмежені думками проплачених експертів.

Митний кодекс України дає більше права іноземцям, ніж українцям. Ну хіба це нормально?

Ніхто не хоче уникати сплати податків, навпаки, всі за цивілізоване вирішиння питання і за прозорі державницькі рішення.

Ми кричимо, що аварійність велика, бо всі ДТП роблять «польські бляхи» і причиною є те, що водія важко знайти. Так, недавно, у Львівській області була аварія, де загинула людина, а винуватцем був водій з українськими номерами і ви мабуть помітили, що справедливості теж нема і особу водія досі не можуть встановити.

Задайте собі питання: а чому я бачу всі ці аварії? Відповідь: Бо тепер є фейсбук і тут все публікується. Згадайте, що було колись? Те, що побачили на дорозі, те й побачили. От і все. Аварійність в Україні як і була на високому рівні, так і залишилась, лише зараз вона набрала публічності.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий