Гучний мовний скандал із МАУ: в авіакомпанії дали жорстку відповідь

0














Звинувачення авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» викладачем, директором та засновником Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку Юрієм Шевчуком у мовній дискримінації – безпідставні та відкрито провокаційні.

Таку думку в коментарі  висловив заступник керівника прес-служби авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Максим Арсланов.

За його словами, заява Шевчука про те, що співробітниця МАУ в міжнародному аеропорту Барселони нібито анулювала його квиток через те, що він звертався до неї українською мовою, не відповідає дійсності.

«МАУ не має власних співробітників в аеропорту Барселони, а користується послугами іспанської обслуговуючої компанії. Агент хендлінгу, яка спілкувалася з пасажиром, – львів’янка, чия рідна мова – українська. І тому вона залюбки говорила з паном Шевчуком українською. Цей факт підтверджує абсурдність звинувачень у мовній дискримінації. Це визнає і сам автор публікації, який у коментарях зазначив, що агент перейшла на українську, коли почула, якою мовою розмовляє пасажир», – зазначив Арсланов.

У МАУ пояснили, що дійсно квиток Шевчука був автоматично анульований системою бронювання. Але це сталося не через мовне питання, а внаслідок порушення викладачем правила використання польотних купонів.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий